duminică, 11 octombrie 2009

Cannot understand

duminică, 11 octombrie 2009
Sau : "Ce pula mea ?..."

Nu mai inteleg nimic, locul unde odata ai fost un sprijin prietenesc, ti s-a dus rapa doar din cauza unui sarut... e logic ?
Pe bune, eu nu inteleg... locu unde primeam eu afectiune prieteneasca de care tanjeam, s-a dus pe pix pentru ca am zis ca tin la acea persoana, chiar mai mult decat credea...
Viata are cai foarte nasoale ca sa iti demonstreze ca esti... viu... Omorandu-te incet incet...

Ma simt aiurea, dar asta a fost alegerea ei. Dintr-o prietenie stransa sa se aleaga panza de paianjen... drept ii ? Nu stiu ce sa zic, nu vreau sa stiu ce sa zic... vreau doar sa-mi treaca starea.

Oricum, multumesc pentru acel sentiment de afectiune dupa care tanjeam, si nu... nu ma refer la sarut... ci la imbratisarile alea in timp ce ne ziceam unu la altu ca ne uram si ne doream moartea celuilalt. Yeah, I`m emo... but she's quite a good reason.

Tot binele din lume ! Sa ne auzim cu bine...

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger