joi, 16 aprilie 2009

Tag... You`re IT !

joi, 16 aprilie 2009
Sau : "Leapsa lu` Moni !" 

5 melodii straine ce merita ascultate:
1)James Morrison - Broken Strings
2)Chris Conell - Part of me
3)Metro Station - Shake It
4)Usher - In this club
5)Jason Mraz-I`m yours


5 melodii romanesti ce merita ascultate:
1)Yawn & Spooke - Sufletrup
2)7Soapte - Testament
3)Vita de vie - Poate ca
4)Vama - Undeva prin vama
5)Vama Veche - Cantec prost

5 carti ce merita citite:
1)Ion Creanga  - Povestiri, amintiri, povestiri
2)Camil Petrescu - Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi
3)Constantin Negruzzi - Sobieski si romanii
4)Steve Santagnati - MANualul
5)Sven Hassel - [tot]

5 filme ce merita vazute:
1)The girl next door
2)Love don`t cost a thing
3)It's all gone Pete Tong
4)Click
5)Schindler's List

5 piese de teatru:
1)Caii la fereastra
2)Maitreyi
3)Pantomima cu Dan Puric
4)Comedie pe intuneric
5)Dl Goe

5 persoane admirabile:
1,2)Mama si tata
3)Fratele meu
4)Paul Kaye
5)Eu

4 pareri:

madii. spunea...

interesant ;))
si eu tot am zis ca scriu, ca scriu .. xD trebuie sa scriu ceva azi - maine .. 8-|

delphy spunea...

frumoasa leapsa
pot sa fiu rau?
hai ca incerc :P
mai poti citi si altceva in afara lecturii de la scoala :P

Dondonel spunea...

Nu esti rau...
"Lecturie" de la scoala daca e Steve Stagnati, inseamna ca profesorii de romana preda doar fetelor din clasa.
Da, poate ca sunt "lecturii" de la scoala, dar sunt cele care merita citite... si Sven Hassel, hmm... nici el nu cred ca apare in programa scolara... probabil la istorie...
Ion Creanga... am cartea si o citeam de cand eram mic.
Camil Petrescu... citisem inceputu in cartea de romana [da, e lectura] si mi-a acaparat atentia. :)

Anonim spunea...

u said: "profesorii de romana preda doar" .. hehe, defapt, profesorii predAU ;))

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger