joi, 20 august 2009

I'm so sad...

joi, 20 august 2009
Sau : "Emonel Reloaded !"

In ultimele zile simt ca ceva nu e in regula... si nu ma refer la mandria mea ca sta intr-o parte. Ci e plictiseala enorma afara... de cand cu fitele astea, toata lumea iese decat in oras, se fumeaza la greu [printre care si eu :-"] se face sex, [NORMAL !!! ;) ] si toata lumea e smechera in ziua de azi.

In fine, nu stiu de ce am povestit alea de mai sus, da ma doare`n cot, ahm, nici acolo. Momentan manc un compot de piersici si e buna rau, mai diseara ma duc sa fiu iar violat de 2 minore... cat de "vai... trist"... :)) partea buna e ca nu glumesc.
Caldura e buna, pacat ca e intunecata de gandu ca trebuie sa ma duc sa lucrez cat mai repede. Mi-e LENE... [altceva nou?] ... dupa o nunta a unui vecin [Casa De Piatra Bogdaneee !!! iti zic pe dinainte...] si o posibila excursie in cortul unei buuuuune amice :> [a se observa forma la gen feminin]. Deci unde s-a dus supararea despartirii ?... pe teava [pulii]| arterei inimii... in jos...
Momentan am chef de relatii deschise, fara gelozie, fara verificari inutile a locatiunii mele, sinceritate absoluta si multa dragoste !


0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger