duminică, 15 noiembrie 2009

Houston... We have a problem!?

duminică, 15 noiembrie 2009
Sau : "Degeaba te chinui sa te caci daca trebuie sa te pisi."

Loc de munca am, plictiseala a disparut (in mare parte), acu tot ce trebuie sa fac e, inca o ocupatie a timpului liber, plus gandul spre viitorul meu. Sa plec in legiune ? Sa merg in armata ? Sa stau aici si sa-mi accept soarta de biet om ? Neah...

Sunt un lenes ordinar, dar uneori ma ambitionez mult prea tare ca sa-mi incep o viata noua altundeva. Sa-mi dovedesc mie ca ma voi descurca si imi voi implini visul de a avea o familie pe care o pot sustine din salar, inclusiv sa-mi permit o casa si o masina. Anyway... Is foarte optimist, stiu ca voi face tot ca sa le am astea.
Noapte buna lume !

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger