miercuri, 28 ianuarie 2009

It`s all GONE Traian Basescu !

miercuri, 28 ianuarie 2009
Sau... Romania gone wild !


Pe langa ecoul ce-l aud din cauza ca sunt monitorizat pe RDS in timp ce ma scobesc in nas, sau ragai in mobil. Reglementarea mai nou, cere si scaderea maximului decibelar al castilor, pentru ca... DOOH, e daunator auzului ! Omu meu Antrax mi-a deschis "binocularii" cu postul despre asta.
Pai dom`lor de la UE, ia hai sa privim locurile de munca care isi surzesc pur si simplu muncitorii, cum e si tata, i-a scazut calitatea auditiva din cauza ca lucreaza intr`un mediu zgomotos, la alea de ce nu se scade decibelii ? sau sirenele de politie/pompieri/salvare ... huh ? alea le aud aproape zilnic si ma fut la cap... si sa fim seriosi, la fel ca si tigarile, alcoolul si cafeaua, DE CE NU NE LASATI SA NE FUTEM AUZUL CUM VREM ?!? daca si asa tigarile nu le interziceti SAU macar sa le scadeti din portie sau ce stiu eu... Romania e tara lui nimeni, aici toti se joaca de-a senator si guvernator cum are chef... Reveniti-va romani, altfel ne pierdem tara si o sa ajunga ca in filmele cu sfarsitu lumii... 

Pace...

P.S. : Daca chiar au de gand sa faca cacatu ala cu scaderea decibelilor, ma fut in ei si imi cumpar sute de casti si dupa ce nu se mai gasesc pe piata, LE VAND EU ! Numa sa va fac in ciuda ca mai sunt oameni care isi FUT URECHILE CUM VOR !!!

Romania = Efectul de turma care pute rau de tot si citez [Andrei Gheorghe] "Tara in care niciodata NIMIC nu se face !"

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger