marți, 27 ianuarie 2009

Spell it out... B O R I N G.

marți, 27 ianuarie 2009
Ma uit prin lista de mess, ma plictiseste, ma joc un Undercover, ma plictiseste, am 70 de filme, nu imi arde sa ma uit la niciunu, ca ma plictisesc.

Ce diferenta enorma era prin anii 90 fata de acuma, atunci n-aveai timp sa te plictisesti... ca te certai cu parintii sa te lase afara cu prietenii. Acu ? toata lumea comoda in casa, daca-i chemi afara iti dau un raspuns superb : "Esti prost ? Pe frigu asta ? nu frate, mi-e lene... am altceva mai bun de facut.", binenteles, sa se plictiseasca. De cand cu "modernizarea" asta, toata lumea s-a smecherit, nu mai iese afara la un "Hotii si politaii" sau la "Lapte gros", ci stau in casa si se plang tuturor cat de tare se plictisesc ei, isi strang bani si ii rup ba odata pe luna la un cazino, ba intr-un club.

Asta e fratilor, parerea mea despre plictiseala asta. Numai bine.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger