miercuri, 30 septembrie 2009

Jolly...

miercuri, 30 septembrie 2009
Sau : "La naiba... iar is sufletist!"

Zambeste-mi te rog ca mi-e frig
Ma-ndoi de rece, ma fac un carlig
Zambeste-mi din nou si gheata o sparge
Zambeste-mi te rog, fiindca m-atrage

Ochii tai ma spanzura-ncet
Cu cat ii privesc, mai tare ma-nnec
Degeaba respir, degeaba traiesc
Daca-n ochii tai, eu nu sclipesc

Ai suflet divin din cer te-ai lasat
O piele virgina, c-un tricou parfumat
As vrea sa fiu raza ce te-ncalzeste
Iar tu pentru mine, fata care-mi zambeste

Ai o-mbratisare ce-i plina de dor
Far` a ta-mbratisare e simplu, eu mor
Inca visez intr-u-al mei singur secret
Ca vei fii a mea... te rog... fii a mea !


P.S. : "Nothing sucks more than to be alone... No mather how many people are around."

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger