duminică, 4 octombrie 2009

Eerie Oradea

duminică, 4 octombrie 2009
Sau : "Ce ma ?"

Aseara am visat cum niste ursitoare (clarvazatoare) care semanau cu o persoana foarte draga mie, imi raspund la unele intrebari. Binenteles intrebasem din prima : "O sa fiu vreodata cu ea ?" si mi s-a raspuns "Da... in jur de 2 saptamani..." ... azi ajung la festivalul vinului, ce sa vezi ? nervi... persoana aceea era plecata. Intr-un final ma suna, ne intalnim... si ia ghici ? Ne sarutam :-s
Era twisted, pentru ca ea bause inainte [1 pahar de vin] si mi-era sa nu zica apoi la dimineata ca o facuse doar pentru ca era beata... eu chiar vreau sa insemn ceva pentru ea bua ! Asteptam sa vedem raspunsu final, cu inima-n dinti, cu iarba udata si tunsa... sa vedem daca iese ceva.
Haleluja ! Is fericit ! :) ... si totusi mi-e ciudat ca nu stiu maine ce va fi.
Fratilor si sorelor, rugati-va pentru mine!

The End.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger