sâmbătă, 16 octombrie 2010

Hell's pass !

sâmbătă, 16 octombrie 2010
Sau : "Cacat, ce mahmur is, ia sa postez ceva nou pe blog!"

Am twitter, am facebook, am si hi5 [wtf?!], am myspace, am kompoz, am blog... huh... Cum dracu le intretin pe toate ? Trebuie sa caut mixturi de programe cu care sa pot modifica profilurile, sa pun continuturi noi si sa le mentin... ohh, am uitat de YouTube... 220.ro, trilulilu... pfff... :-\ Tre sa fac piese noi, sa le promovez peste tot !

Momentan am idei mari, timp cam putin zic eu, nici un chef sa merg sa pun faianta si nici chef sa-mi misc curu de pe scaun sa tragem filmarile pentru albumu asta "Cu Dragoste..."

Acuma as prefera niste prieteni care le au cu muzica, cativa pe post de audienta judecatoreasca asupra pieselor ce urmeaza a fi create, o camera mai mare, niste canapele mari de piele, toate cele pentru un studio misto si relaxant... plus niste Vita Tonic in cinstea neuronilor ce s-au distrus aseara, cat si in ajutorul papilelor gustative si ai peretilor stomacali...

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger