sâmbătă, 23 octombrie 2010

It's going romantic tonight...

sâmbătă, 23 octombrie 2010
Sau : "Lasa bestia deoparte baiete... Treci la scris!"

Tot timpul incerc sa expir mai repede sa umplu aerul din jurul tau doar cu aerul meu, sa stiu sigur ca trec prin inima ta si ajung in mintea ta.

Imi place fiecare secunda in care stau si ma bucur pentru tine, ador fiecare secunda in care ma bucur pentru noi !

De as fi o cometa si m-as indrepta spre tine, as ruga soarele sa stea ascuns pana te-ai trezi sa ma vezi, ca atunci cand ma vezi sa iti pui o dorinta, iar din acea dorinta sa ma nasc eu.

Nici cel mai iscusit pictor nu te-ar putea reprezenta pe panza, pentru ca felu in care te vad eu, nu e felu in care te vede el...

Totalitatea stelelor din Univers nu reprezinta nici un sfert din zilele pe care le-as petrece cu tine.

Sa stii ca, cel mai placut sunet pentru mine, e cel al vocii tale, soptindu-mi dragoste la ureche.

Si de as fi prins intre patru pereti, tot m-as simti in libertate daca te-as sti langa mine.

To be continued... ca mi-e foarte somn.

1 pareri:

madii spunea...

"felu" ala ar arata mai bine scris ne-colocvial. adica felul... :D
si mai ai cateva greseli de exprimare, gen ar putea suna mai bine.
dar ideile imi plac. :)
you're on a good way.

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger