sâmbătă, 7 mai 2011

Lemme tell you !

sâmbătă, 7 mai 2011
Sau "Pot sa te mint frumos ?"

Am intrat in colaborare cu o persoana noua de ceva timp, Eugen Gogaltan. Tipu se stie, face niste piese misto, pacat ca atata le piscale pana se satura de ele si le sterge, anyway, cu Mely o sa colaboram acu la un album ce ma gandesc sa-l terminam pana la vara, sa putem promova piesele prin cluburi, radio, tv... cum putem.

Pe de alta parte, am cam dat cox, is cu moralu deasupra pamantului, si nu mai am mult pana cand voi atinge prafu si urmele invizibile ale pasilor unor straini... E grele, si e multe... In fine, nu o sa mai fie pentru mult timp, cu asta ma consolez... :D Viva la asteptare... Imi iau si laptop ca tot veni vorba de asteptare :D Abia astept :D

Anyway, eu va las, e tarziu si ma asteapta o tura buna de Minecraft :D

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger