sâmbătă, 22 octombrie 2011

Trimbulind

sâmbătă, 22 octombrie 2011
Sau : "La dracu cu tot, is foarte aiurea"


Ma pasc niste amintiri si ganduri de mama focului. Trebuie sa ma controlez, sa imi verific ce am, cu ce pot sa am si ce vreau sa am...

Am facut la viata mea niste prostii, de obicei cand eram beat... :)) nici acu nu`s departe... is deja semi beat...

Pe viitor stiu ca va fi bine, m-am apucat de facultate, mandru boboc la robotica, pacat ca nu se prea intelege cu munca mea...desi e pe acelasi profil... doar timpu ma omoara, is saptamani in care dorm cat doarme un om normal in 2 zile sau mai putin...

Daaaaaaaaar... ce mai conteaza, sfarsitu suna bine ! Inginer :>

Azi mi-am pus iar in cap sa contactez un radio ce imi promitea un interviu, se pare ca ID`u lor e degeaba... Mananc seminte de dovleac si astept o zi mai buna, mai plina de soare... in care sa prind energie.

Anyway, eu va las, asta e doar un post propriu de informare.

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger