miercuri, 25 martie 2009

Long time no see !

miercuri, 25 martie 2009
Sau : "Bine ai revenit moshulica !"

Sunt back, intact, viu si nevatamat [da da, pleonasm]. Mi-am "pierdut" o gramada de timp gandind singur in tristetea neatinsa de sunet a camerei mele la niste subiecte arhicunoscute si totodata des gandite... cum ar fi :

- Ce pot face acasa, intr-o zi ploioasa si fara chef ?!
- Cu ce am gresit de sunt pedepsit cu plictiseala totala ?!
- Unde naiba gasesc notele alea de pian, care dracu-i formula acordului alaaaaaaa ?!?!?!
- Nu pot sa dorm... nu pot dormi... n-am reusit sa inchid un ochi... De ce naiba curge apa in baie ?!
etc.

Si ciudat, dar am gasit raspunsul in sine, necugetand prea mult la anihilarea plictiselii.
Definitia din DEX a plictiselii [si da, folosesc DEX-ul, imi place sa invat cuvinte noi :X] :

PLICTISEÁLĂplictiseli, s.f. 1. Stare sufletească apăsătoare, uşoară depresiune morală provocată de singurătate, de lipsa de ocupaţie sau de o ocupaţie neatrăgătoare, de monotonie etc.; gol sufletesc, urât, plictis2. Enervare, necaz, supărare. – Plictisi + suf. -eală. 

raspunsul era in fata ochilor mei in totate zilele alea in care stateam si ma uitam la TV ca o leguma prinsa-ntr-un borcan plin de conservanti si factori nocivi. 

Un pont pot da, raspunsu trebuie sa-l afli tu...
Traieste-ti viata, altfel o sa ajungi un castravete murat asteptand sa fii mancat ! ;) si daca ceea ce vrei sa faci ti se pare ridicol, fa-o intr-un loc unde esti singur si nevazut :)

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger