miercuri, 25 martie 2009

Quick Shot 1

miercuri, 25 martie 2009
Sau : "Am chef sa scriu rapid..."

Scena : Strada americana, gen anii `60 cu stalpi de lumina rarefiati, vremea e geroasa, vant puternic, pe partea dreapta a drumului e oceanul ce are malul inghetat.

E vorba de doi amici, pe nume Ben si Dave, ce se duc spre casa dupa o noapte petrecuta intr-un pub local, "Green Hills", impreuna cu colegii de munca. Ben ramasese cu masina impotmolita in zapada chiar in fata pubului.

Ben : Argh... Dave, mi-am uitat portofelul pe tejghea.
Dave : Off...
Ben : Asteapta-ma aici, vin repede, vantu bate din fata si eu trebuie sa merg in spate, deci o sa am o propulsie in plus [rade]
Dave : [Zambeste si desi vroia sa vorbeasca cu el, spune totusi relaxat] Bine bine, hai ca te astept. Daca revii si vezi un om de zapada, sa stii ca sunt eu. [continua el gluma]
Ben : Promit sa-ti aduc o dansatoare calda sa te dezmorteasca
Dave : [se gandeste] De ai stii macar ce vreau sa-ti zic. M-am indragostit de ... [se opreste dintr-odata si se intoarce in spate. Se auzise o voce tremuranda...]
Cersetorul : Amice, ai niste maruntis ? Nu vreau sa te mint ca am invatat cum ca cu adevarul ai o probabilitate mai mare sa reusesti in ceva ce iti propui. Vreau sa-mi iau putin whisky desi ma arde stomacul rau.
Dave : Stai asa... [se cotrobaie in buzunare si generos, ii da 10 dolari tipului] Poftim, ia-ti si ceva de mancare.
Cersetorul : Multumesc amice ! Esti cel mai bun prieten pe care l-am avut...
Dave : Pacat ca azi toti amicii se rezuma la interese... [gandea el] N-ai pentru ce.
Cersetorul pleaca, Dave asteapta asezat pe o banca ce a curatat-o de zapada. Dupa circa 3 minute apare Ben zambind.
Ben : N-o sa-ti vina sa crezi ce mi s-a intamplat
Dave : Mda, iar schimbam subiectul... Pai ? Spune-mi...
Ben : O mai tii minte pe Sandra ? Tipa de la agentia aia ... [pocneste din degete in timp ce isi intoarce privirea spre pamant asteptand sa-si aduca aminte de numele agentiei]
Dave : Nu cumva Sandra Flicks ? Secretara de la Agentia de Voiaj...
Ben : Bingo !
Dave : Pai si ?... Ce-i cu ea...
Ben : Pai, m-am intalnit cu ea cand am intrat in Green...
Dave : Bun... si ?
Ben : Siiii... era altcumva, purta rochia de seara, stralucitoare, mulata, cu o gecuta mica de blana. Avea buzele rosii ca focul
Dave : Ben... termina cu prostiile. Ai o sotie acasa. Pe care totusi...
Ben : Stiu stiu... dar Karen nu-i chiar asa de hot precum Sandra.
Dave : Ben, daca numa pentru asta ai luat-o pe Karen, mai bine las-o
Ben : Ehh, s-o las... Dave, stii si tu bine ca o plac...
Dave : O placi, o placi, dar n-o iubesti !
Ben : Fii serios, iubire ? Crezi ca ea ma iubeste ?
Dave : Is sigur ca nu... Stii, aseara am vorbit cu ea si...
Ben : Ea nici macar nu a purtat in viata ei corset sau jartiere. Cateodata cred ca e prea cuminte pentru mine. Eu vreau aventura, vreau viata !
Dave : Pai si de ce n-o lasi ?
Ben : Si apoi sa-mi sara-n cap ai ei ? Hmm... cred ca nu. In fine, unde ramasesem cu Sandra ? [se gandeste 3-4 secunde]... Ahh da, mi-a dat numarul ei !
Dave : Super... ce pot zice.
Ben : Ce zici, ce poate insemna asta ?
Dave : Nu stiu...
Ben : O invitatie pe insula eiiiiiii !!!! [spune foarte fericit neputand sa-si controleze reactiile, sare-n sus, aterizand pe gheata, binenteles, pica]
Dave : [rade] Bravo prietene ! Te-ai ranit ? Hopa sus [il ridica pe Ben si-l scutura putin de zapada] mai las putina zapada pe tine, poate-poate te racoresti.
Ben : Ha Ha Ha ! [ironic] Mersi...
Dave : Ben, suntem prieteni de ceva vreme nu ?
Ben : Nu-mi place cum incepi, parca ai fi unul din filmele alea cu mafioti, acu vine partea in care ma ucizi si ma arunci in apa ???
Dave : [zambeste] Nu bai, lasa-ma sa termin...
Ben : [da din cap si face un gest cu mana prin care sa-i dea de inteles lu Dave sa continue]
Dave : Stii ca tot timpul cand era ceva, iti spuneam, nu ?
Ben : ...
Dave : Sper ca si de data asta ai sa apreciezi mai mult faptul ca iti spun si nu ai sa ma judeci pentru ceea ce iti spun...
Ben : Cred ca ar trebui sa bem ceva, pe bune Dave, ma sperii... Esti cumva gay ?
Dave : [zambeste] Nu.
Ben : Ahh, bun, o grija in minus... e bine totusi ca mi-am pus dopul de vin cu mine, daca nu-l folosesc drept pluta, il pot folosi drept... anti-gay ! Cred ca as putea face ceva banuti din afacere cu dopurile [spune in timp ce isi mangaie barbia ganditor]
Dave : Ben ! Hai te rog sa fim seriosi, vreau sa-ti spun ceva... Te rog asculta-ma !
Ben : Ok.
Dave : M-am indragostit de Karen !
Ben : ... Huh ?
O tacere preia scena, pana si gerul s-a inmoiat la aceste cuvinte, nu mai bate vantul... se asteapta un raspuns.
Dave : Vorbesc cu Karen destul de mult si am ajuns sa tin la ea enorm. Mi-a spus de fiecare data cand te gasea cu ruj pe gat, sau miros de parfum pe sacou. Daca nu eram eu, s-ar fi sinucis... am ajuns s-o iubesc pentru devotamentul ei, nu multe femei stiu definitia devotamentului... iar tu, esti unul din ei, cei care nu stiu cum sa fie devotati unei singure persoane.
Ben : Poftim ? [inghite in sec]
Dave : Asta e incercarea prieteniei noastre, vreau sa vad ce alegi, sa te bucuri pentru mine si pentru faptul ca sunt fericit cu o persoana pe care tu o tii langa tine doar asa sau sa te superi si sa pleci.
Ben : Pai, de suparat... Dave, de cand ? Ahm... Karen ? Karen a mea ??? [spune cu o fata de nedumerit]
Dave : De vreo 3 ani. Da Ben, Karen ! Karen Harmes ! [spune hotarat, dar totusi speriat]
Ben : Deci de asta ma tot bateai la cap sa o las.
Dave : Nu, nu pentru ca o iubesc, ci pentru ca nu esti tu omul care ar putea-o face fericita, intelegi ?
Ben : Aham. Pai, ce pot zice...
Dave : Nu trebuie sa zici nimic, hai sa mergem acasa, sa dormim si sa vorbim maine cu mintea limpede.
Ben : Nu stiu daca o sa dorm diseara...
Dave : Pai chiar asa te-am socat ?
Ben : Ahh, nu... dar cred ca e mai bine sa o sun pe Sandra atunci... sa te las sa... [o spune totusi cu putina suparare] vorbesti cu ... Karen...
Dave : Multumesc. Te salut !
Dave pleaca in intunericul noptii, gerul revine, Ben ramane singur pe banca unde Dave l-a asteptat. Scoate din portofel poza sotiei lui, o priveste si lacrimeaza.
Ben : Cand am sa pot iubi vreodata ? Cand am sa fiu fericit cu o singura femeie ? De ce sunt asa afemeiat ??? La naiba, cred ca asta e destinul meu... sa gasesc cu greu o femeie ce merita a fi iubita si s-o pierd.
...

0 pareri:

Trimiteți un comentariu

Labels

Powered By Blogger